Airborne

schets

Ik heb me laten inspireren door http://www.illustrationfriday.com .

Deze blog geeft elke week een thema op waarmee illustratoren zich mogen uitleven en hun werk binnen dit thema posten. Elke vrijdag wordt een favoriet uitgekozen.

Deze week was het thema ‘airborne’ en hierboven is het resultaat te zien. Een vlieger uitgewerkt met enkel pen en papier. heel eenvoudig, maar ik heb het altijd heel fijn gevonden om met enkel papier en pen te werken. Weinig materiaal kan namelijk ook voor mooie resultaten zorgen!

Daarnaast heb ik nog een schets gemaakt in het thema. Komt in mijn lijstje nog te digitaliseren…

-x- Eva

 

schets0001

 

Leave a Reply

